Pagini

Bine m-ai gasit!

Welcome in my world!
Enjoy. :)

sâmbătă, 10 iunie 2017

Aveam cândva o vază...




                            Mai știi vaza aia pe care am                         spart-o săptămâna trecută?
                       Îți mai amintești cum arăta? Câte                 colțuri avea? Cât de neobișnuită era? 
                 Îți amintești că am vrut să o dăm bunicii     pentru că o iubea super mult și oricum nu ar 
             mai fi văzut-o pentru prea multă vreme? Mai știi că am strâns-o tare la piept și am țipat că nu              îți aparține decât ție? Și că o mutam aproape în fiecare zi în altă cameră? Că lăsam florile să 
             se usuce în ea, crezând de fiecare dată că vor rezista veșnic? Și că de fapt nu îmi aduceai flori               prea des? Mai ai întipărit în minte colțul acela ciobit pe care tot eu l-am atins cu marginea                    tabloului pe care te-am rugat a doua zi să-l atârni cumva de tavan? Că rareori te rugam să                       faci un lucru pentru mine când aveam vaza în brațe? Ce spui de culorile de pe fundul gros,                     de sticlă? Cam câte erau? Nu-i așa că ăla era micul nostru vitraliu? Și că doar tu, după                                multe insistențe, erai singura persoană din întreaga lume care-l putea vedea? 
                           Mai știi ce s-a întâmplat când ai închis ușa? Ai aflat că atunci când ai 
                              dispărut tocmai țineam vaza în mâini? Știi că în acel moment 
                                 am scăpat-o? Ai auzit din dosul ușii cum mii de cioburi s-au 
                                    împrăștiat pe podeaua noastră urâtă? Ți-au zgâriat acel 
                                       sunet ascuțit urechile? Dar scâncetul de după? Știi 
                                          că tot ce aveam era în vaza aceea? Ai simțit 
                                             sângele-mi cum se împrăștie pe gresia 
                                               dură în încercarea dezastruoasă de a 
                                                  prinde fiecare ciob? Erai încă 
                                                   acolo când cu un suspin am 
                                                     îngrămădit toate bucățelele
                                                          într-un coș de nuiele 
                                                           mucegăit? M-ai 
                                                               auzit oare 
                                                                   când 
te-am strigat să vii să îl iei? O vei mai lua acum? O va mai privi vreodată cineva? 
Îți amintești, dragule, ce ți-am spus prima oară când ți-am arătat vaza? Îți mai răsună acel „ai grijă de ea" în minte? Cum mai e vaza ta? Știi că semănau foarte mult înainte? Când era acel înainte? Înainte să închizi ușa? Ai putea să-mi povestești totul de la început? Ce s-a întâmplat cu vaza mea? 
Nu-mi amintesc absolut nimic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu