Pagini

Bine m-ai gasit!

Welcome in my world!
Enjoy. :)

joi, 20 februarie 2014

Cand inspiratia nu vine


Atunci cand iti doresti foarte tare sa scrii ceva. Fie ca e o simpla descriere ce vrei a fi cat de cat interesanta, fie un eseu important pe care trebuie neaparat sa il termini... Ei bine, exact atunci se intampla. Ce anume? Nu vine inspiratia. Ai nevoie de idei, de cuvintele potrivite, de propozitiile care sa curga una dupa alta si uite ca nu se intampla nimic. Ce faci in acest caz? Sincer, habar n-am. Uneori merge daca astept, alteori nu. Sau daca...poate reusesc daca citesc ceva ce seamana cu ce ar trebui sa scriu eu. E frumos sa scrii. Da, chiar este. Insa atunci cand nu ai inspiratie, cand nu stii cum si ce, ei atunci i-atunci.
Hmm... cred ca ar trebui sa scriu doar cand am inspiratie. Si ce fac daca trebuie sa scriu si cand ea nu vine. Sa astept? Daca nu am timp de asteptare? Creaza-ti propria inspiratie. Joaca-te alaturi de cuvinte. Starneste-ti imaginatia. Imagineaza-ti orice si apoi gandeste-te cum ar fi sa transpui acele imagini cu ajutorul literelor. Asta daca iti place cu adevarat sa scrii... Insa ca si cititor lucrurile sunt mai simple. Dar si un cititor se poate transforma in scriitor pentru ca scrisul e molipsitor. Cel putin din punctul meu de vedere. Nu-i asa ca ti-ai dori sa scrii si tu candva? Poate cand ai inspiratie sau atunci cand o creezi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu